UWAGA!
Informujemy, iż z dniem 23 września 2020 r. strona Biuletyny Informacji Publicznej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie została przeniesiona do serwisu Gov.pl
Adres nowej strony: https://www.gov.pl/web/uw-podkarpacki
Adres mapy stron BIP: https://www.gov.pl/web/uw-podkarpacki/mapa-strony
Wszystkie informacje i postępowania po 23 września 2020 r. będą publikowane wyłącznie na portalu Gov.pl.
Witamy na stronie
Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie
BIP PUW ma za zadanie ułatwić odnalezienie informacji znajdujących się w serwisie internetowym Urzędu, w szczególności w zakresie struktury organizacyjnej oraz kompetencji zadań realizowanych przez poszczególne wydziały Urzędu.
Konstruując stronę podmiotową Biuletynu Informacji Publicznej staraliśmy się spełnić wszystkie wymagania stawiane przez ustawę o dostępie do informacji publicznej. Mamy nadzieję, że ułatwi to również Państwu korzystanie z naszego serwisu, stanowiącego część ogólnopolskiej sieci BIP.
Informacje o tym, w jaki sposób odnaleźć poszukiwane zagadnienie uzyskają Państwo w instrukcji obsługi naszej strony .
W celu uzyskania dostępu do informacji publicznej, która nie jest publikowana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, należy wypełnić wniosek znajdujący się w module Informator klienta – Udostępnienie informacji publicznej.
Wniosek ten, podobnie jak inna korespondencja kierowana do PUW, może być doręczona:
1) w formie papierowej:
- pocztą na adres: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów,
- osobiście, poprzez złożenie dokumentów w kancelarii Urzędu (pokój 27).
2) elektronicznie – zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 180):
- osobiście, na elektronicznych nośnikach danych (pamięć masowa USB 1.0 lub 2.0 lub płyta CD/DVD) w godzinach pracy PUW, w kancelarii Urzędu (pokój 27), klientowi wystawione zostanie urzędowe poświadczenie przedłożenia w postaci papierowej,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres email: kancelaria@rzeszow.uw.gov.pl,
- za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego na platformie ePUAP (w celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP).
Adres elektronicznej skrzynki podawczej: /PUWRzeszow/SkrytkaESP
/PUWRzeszow/skrytka
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do PUW:
- dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu lub uwierzytelnione profilem zaufanym,
- formaty danych w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism: (*.doc, *.docx, *.gif, *.jpg (jpeg), *.ods, *.odt, *.pdf, *.png, *.rtf, *.svg, *.tif (tiff), *.txt, *.xls, *.xlsx, *.xml),
- wielkość dokumentów wraz z załącznikami nie może przekraczać 5 MB,
- dokumenty i nośniki zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane.
W przypadku dostarczenia dokumentów elektronicznych nie spełniających łącznie ww. wymagań – nie będą one wprowadzone do funkcjonującego w PUW systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (eDok) i nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.
Usługi jakie można zrealizować za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego na platformie ePUAP:
- Pismo ogólne do podmiotu publicznego.
- Wydanie kopii dokumentów z archiwum zakładowego.
- Uzyskanie patronatu lub członkostwa w komitecie honorowym.
- Uzgadnianie czasu i trasy przemarszu pielgrzymki na terenie województwa.
- Wznowienie postępowania administracyjnego w przedmiocie – ewidencji gruntów i budynków, klasyfikacji gruntów.
- Umarzanie, odraczanie lub rozkładanie na raty grzywny, z tytułu należności mandatu karnego kredytowanego.
- Udostępnianie informacji publicznej na wniosek.
- Świadczenie usług tłumacza polskiego języka migowego (PJM), systemu językowo-migowego (SJM), sposobach komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN).
- Umarzanie, odraczanie lub rozkładanie na raty należności budżetowych.
- Powołanie komisji do spraw szacowania szkód w rolnictwie.
- Wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne.
- Zatwierdzenie programu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy.
- Udzielenie zgody w zakresie zbywania oraz w zakresie udzielania bonifikat od cen i opłat nieruchomości Skarbu Państwa.
- Przyznanie Statusu Zakładu Aktywności Zawodowej.
- Przyznanie Statusu Zakładu Pracy Chronionej.
- Informacja dotycząca rozpoczęcia kursu kwalifikacyjnego kierowców.
- Informacja dotycząca zakończenia szkolenia okresowego kierowców i wydania świadectwa kwalifikacji zawodowej potwierdzającego jego ukończenie.
- Informacja dotycząca rozpoczęcia szkolenia okresowego kierowców.
- Przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego dla kierowców po zakończonym kursie.
- Wpis do rejestru tłumaczy polskiego języka migowego (PJM) oraz systemu językowo-migowego (SJM).
- Wpis do rejestru tłumaczy sposobu komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN).
- Udostępnienie informacji o środowisku i jego ochronie.
- Pozwolenie na nabywanie, przechowywanie lub używanie materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego.
- Sprawozdawczość w zakresie operacji finansowych.
- Sprawozdawczość budżetowa jednostek sektora finansów publicznych.
Historia zmian:
- 25 września 2020, godz. 11:57, użytkownik: Paweł Sierżęga
